Мистецтво - не люстро, що віддзеркалює, а збільшуване скло.
В.Маяковський
Усі види мистецтв служать найвеличнішому з них - мистецтву жити на Землі.
Б.Брехт
В.Маяковський
Усі види мистецтв служать найвеличнішому з них - мистецтву жити на Землі.
Б.Брехт
Естетичне виховання - важлива складова виховання підростаючого покоління. Його мета формувати в учнів здатність сприймати і правильно розуміти прекрасне в природі, праці, суспільних відносинах, у мистецтві; розвивати естетичні смаки, потребу і здатність брати участь у створенні прекрасного. На уроках образотворчого мистецтва діти повинні мати можливість розвивати свої творчі здібності, розширювати коло своїх уподобань, інтересів.
Деякі діти вважають, що доречніше вивчати математику, фізику, іноземні мови, а образотворче мистецтво їм в житті ніколи не знадобиться. Я намагаюсь ширше розкрити учням значення образотворчого мистецтва. Адже без нього у нас не було б архітектурних споруд, милуючи око скульптур, дивовижних картин, різноманітних предметів побуту. Не було б дизайнерів, які створюють неповторні колекції одягу, дизайн меблів та інтер'єру. Без образотворчого мистецтва жити було б не цікаво.
Для підвищення якості навчально-виховного процесу стараюся урізноманітнити роботу, застосовуючи інтерактивні технології: роботу в групах, тестові завдання, розгадування кросвордів та загадок. Найбільше дітям подобається усне опитування, яке має назву: «Квітка-семицвітка». Для цього я вирізаю з кольорового картону сім різнобарвних пелюсток, які з'єднані по середині. Зі зворотної сторони пелюсток приклеюю листочки з питаннями, які учні поступово «відкривають» і дають на них відповіді.
Проводжу екскурсії в природу, «уроки під відкритим небом». Це допомагає їм ближче знайомитись з природнім середовищем, з його формами та кольорами. До кожної дитини застосовую індивідуальний підхід. Добираю завдання, які б підтримували інтереси до занять, розвивали б спостережливість, увагу, збагачували досвід дітей. На уроках образотворчого мистецтва ознайомлюю учнів з творчістю видатних художників світу, використовуючи при цьому колекцію альбомів світового живопису «Великі художники».
У школі постійно діє виставка дитячих робіт «Веселий художник». Таким чином, маленькі художники мають можливість порівняти свої роботи, виконані в різний час, побачити зростання майстерності, проаналізувати недоліки і помилки.
Основні завдання роботи на уроці:
- Виховую активне естетичне ставлення до творів мистецтва;
- Навчаю основ образотворчої грамоти, формую практичні навики роботи у різних видах художньої діяльності;
- Розвиваю художньо-творчі здібності, формую навичку планування процесу реалізації задуму.
Основні завдання викладання;
- виховую активне естетичне ставлення до творів мистецтва, до дійсності, до явищ художньої культури, до народних художніх традицій;
- навчаю основ образотворчої грамоти, формую практичні навички роботи у різних видах художньої діяльності;
- виховую любов та інтерес до мистецтва, потребу у спілкуванні з ним;
- розвиваю художньо-творчі здібності, формую навички планування процесу реалізації задуму;
- розвиваю розумові здібності дітей, предметно - понятійне образне мислення, різні види пам'яті, спостережливість, уміння порівнювати, уяву, фантазію;
- ознайомлюю дітей з різними техніками, матеріалами, інструментами;
- виховую працелюбність, акуратність, самостійність, наполегливість у досягненні мети;
- у кінці навчального курсу організовую підсумкову виставку дитячих робіт.
Немає коментарів:
Дописати коментар